Wybierz swój model iPhone
iPhone 5
iPhone 6
iPhone 6s Plus
iPhone 8
iPhone 5s
iPhone 6 Plus
iPhone 7
iPhone 8 Plus
iPhone SE
iPhone 6s
iPhone 7 Plus
iPhone X
iPhone XR
Dlaczego warto naprawić iPhone'a w serwisie FixMe?
-
Do 12 Miesięcy Gwarancji
-
Urządzenie gotowe do odbioru nawet w 2 godziny
-
Możesz zachować fabryczną jakość
-
Dane na urządzeniu zostaną zachowane
-
Przed naprawą sprawdzimy poprawność działania wszystkich funkcji i podzespołów
-
Otrzymasz pełny kosztorys do akceptacji przed naprawą
-
Dokładnie wyczyścimy wnętrze iPhone'a
-
Od modelu iPhone 6s wzwyż, wymienimy uszczelkę pod ekranem na nową
-
Otrzymasz bezpłatne szkło hartowane przy naprawie ekranu (zależy od dostępności)
-
Po wyczyszczeniu urządzenia z zewnątrz i przygotowaniu do wydania, poinformujemy Cię o możliwości odbioru
Przed naprawą
Przed przystąpieniem do naprawy, Twoje urządzenie zostanie sprawdzone pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę kondycji iPhone'a i umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.
Realizacja gwarancji
Jeśli po naprawie urządzenia, pojawiło się nieoczekiwane działanie funkcji lub podzespołów, wystarczy, że się z nami skontaktujesz. Zamówimy dla Ciebie bezpłatną usługę kurierską po odbiór urządzenia (iPhone, iPad lub MacBook) lub możesz je dostarczyć osobiście do jednego z naszych salonów serwisowych. Nie musisz posiadać, żadnego dokumentu potwierdzającego naprawę, rachunku lub faktury, ponieważ całą historię serwisową posiadamy w naszym systemie, wraz z informacją o czasie trwania gwarancji. Wszystkie zgłoszenia realizujemy w maksymalnie szybkim, możliwym terminie. Najczęściej urządzenie zostaje wysłane lub jest gotowe do odbioru w dniu dostarczenia.
W sytuacji gdy problem nie jest związany bezpośrednio z wykonaną naprawą lub nie masz pewności czy podlega gwarancji, koniecznie się z nami skontaktuj, to nic nie kosztuje, a pozwoli rozwiać Twoje wątpliwości.
Nie czekaj do ostatniej chwili. W sytuacji gdy nie możesz się do nas zgłosić osobiście, kurier nie będzie mógł odebrać od Ciebie urządzenia lub z jakiejkolwiek innej przyczyny nie możesz się w danej chwili rozstać z urządzeniem, zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail. Ustalimy dogodny dla Ciebie termin, w którym będziemy mogli zrealizować weryfikację, nawet jeśli wypadnie już po okresie gwarancji.