Wybierz swój model
Wymiana baterii iPhone
iPhone 5
iPhone 6
iPhone 6s Plus
iPhone 8
iPhone 5s
iPhone 6 Plus
iPhone 7
iPhone 8 Plus
iPhone SE
iPhone 6s
iPhone 7 Plus
iPhone X
iPhone XR
Wymiana baterii iPhone
Konieczność wymiany baterii iPhone, nie pojawia się jedynie w przypadku uszkodzenia baterii. Każde ogniwo, również to znajdujące się w urządzeniach iPhone, jest podatne na eksploatację. Zużycie baterii iPhone może objawiać się na różne sposoby. Najczęściej urządzenie nie pracuje już tak długo jak wcześniej, a szybsze rozładowywanie, zmusza do nawet kilkukrotnego ładowania w ciągu dnia. Zdarza się, że proces ładowania odbywa się nienaturalnie szybko lub skrajnie wolno. Równie często iPhone potrafi się samoczynnie restartować lub wyłączać, szczególnie przy niskich wartościach procentowych lub podczas użytkowania w niskich temperaturach.
Wszystkie wspomniane objawy, są wynikiem zużycia baterii lub oznaką jej niepoprawnej pracy. Do przywrócenia pełnej wydajności, wystarczy szybka wymiana baterii iPhone, która pozwoli znów cieszyć się z prawidłowej pracy urządzenia i to znacznie dłużej.
Po wymianie baterii iPhone, należy unikać jej całkowitego rozładowania oraz przeładowywania, czyli pozostawiać iPhone podłączonego do ładowarki w momencie, gdy w pełni się naładuje. Powyższe działania pozwolą wydłużyć żywotność i spowolnić zużycie baterii.
Objawy zużycia baterii iPhone
-
Krótszy czas pracy na baterii
-
Samoczynne restarty lub wyłączanie, również przy niskich temperaturach
-
Spadek wydajności, szczególnie przy niskich wartościach procentowych
-
Przy kondycji baterii pojawił się status serwis
-
Kondycja baterii spadła poniżej 80% lub ilość cykli ładowania przekroczyła liczbę 500
-
Dłuższy lub bardzo szybki proces ładowania
Przed naprawą iPhone
Przed przystąpieniem do naprawy iPhone, Twoje urządzenie zostanie sprawdzone pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę kondycji umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie iPhone, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.
Wymiana baterii
iPhone
Wymiana baterii iPhone, może być zrealizowana w naszym serwisie na dwa sposoby. W przypadku gdy bateria w urządzeniu posiada status serwis lub jej pojemność spadła poniżej 80%, a Tobie zależy na jak najszybszej naprawie, możesz zgłosić się do nas z urządzeniem, a bateria zostanie wymieniona na miejscu.
W sytuacji gdy jest widoczne zużycie baterii lub nie, ale dodatkowo występują inne niepokojące objawy, takie jak szybkie rozładowywanie, samoczynne wyłączanie, restarty lub problemy z ładowaniem, sugerujemy wymianę wraz z bezpłatną ekspertyzą, trwającą do 2 dni roboczych. Po sprawdzeniu Twojego iPhone, przekażemy Ci szczegółowe wyniki testów i doradzimy jak przywrócić pełną sprawność urządzenia.
Zawsze, po wykonanej ekspertyzie, możesz zrezygnować z naprawy bez żadnych konsekwencji.
Dlaczego warto wymienić
zużytą baterię iPhone'a w
FixMe Serwis Apple Łódź?
-
6 Miesięcy Gwarancji.
-
iPhone gotowy do odbioru nawet w ciągu 1 godziny.
-
Zachowujesz pełną sprawność urządzenia.
-
Dane na urządzeniu zostaną zachowane.
-
Wykonamy bezpłatny test poprawności procesu ładowania oraz na życzenie pełną diagnostykę urządzenia.
-
Kondycja baterii nadal będzie widoczna – Przy tanich zamiennikach, nie można sprawdzić kondycji baterii w pozycji Ustawienia->Bateria->Kondycja.
-
Bateria zostanie zamontowana przy użyciu fabrycznej taśmy, która ochroni ją przed przemieszczaniem się i możliwością uszkodzenia.
-
Dokładnie wyczyścimy wnętrze iPhone'a.
-
Od modelu iPhone 6s wzwyż, wymienimy uszczelkę pod ekranem na nową.
-
Po wyczyszczeniu urządzenia z zewnątrz i przygotowaniu do wydania, poinformujemy Cię o możliwości odbioru.
Realizacja gwarancji
Jeśli po naprawie urządzenia, pojawiło się nieoczekiwane działanie funkcji lub podzespołów, wystarczy, że się z nami skontaktujesz. Zamówimy dla Ciebie bezpłatną usługę kurierską po odbiór urządzenia (iPhone, iPad lub MacBook) lub możesz je dostarczyć osobiście do jednego z naszych salonów serwisowych. Nie musisz posiadać, żadnego dokumentu potwierdzającego naprawę, rachunku lub faktury, ponieważ całą historię serwisową posiadamy w naszym systemie, wraz z informacją o czasie trwania gwarancji. Wszystkie zgłoszenia realizujemy w maksymalnie szybkim, możliwym terminie. Najczęściej urządzenie zostaje wysłane lub jest gotowe do odbioru w dniu dostarczenia.
W sytuacji gdy problem nie jest związany bezpośrednio z wykonaną naprawą lub nie masz pewności czy podlega gwarancji, koniecznie się z nami skontaktuj, to nic nie kosztuje, a pozwoli rozwiać Twoje wątpliwości.
Nie czekaj do ostatniej chwili. W sytuacji gdy nie możesz się do nas zgłosić osobiście, kurier nie będzie mógł odebrać od Ciebie urządzenia lub z jakiejkolwiek innej przyczyny nie możesz się w danej chwili rozstać z urządzeniem, zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail. Ustalimy dogodny dla Ciebie termin, w którym będziemy mogli zrealizować weryfikację, nawet jeśli wypadnie już po okresie gwarancji.