top of page

Wybierz swój model

Wymiana Szybki iPhone

iphone 5 serwis apple lodz bateria szybk

iPhone 5

iphone 6 serwis apple lodz bateria szybk

iPhone 6

iphone 6s plus serwis apple lodz bateria

iPhone 6s Plus

iphone 8 serwis naprawa apple lodz bater

iPhone 8

iphone 5s serwis apple lodz bateria szyb

iPhone 5s

iphone 6 plus serwis apple lodz bateria szybk

iPhone 6 Plus

iphone 7 serwis apple lodz bateria szybk

iPhone 7

iphone 8 plus serwis naprawa apple lodz

iPhone 8 Plus

iphone SE serwis apple lodz bateria szyb

iPhone SE

iphone 6s serwis apple lodz bateria szyb

iPhone 6s

iphone 7 plus serwis apple lodz bateria

iPhone 7 Plus

iphone X serwis naprawa apple lodz bater

iPhone X

iphone xr serwis naprawa apple lodz bate

iPhone XR

Piotrkowska 223

Bezpłatny Parking przed lokalem

+48 787 787 059

Rumuńska 1

Bezpłatny Parking przed lokalem

+48 787 787 622

Przed naprawą iPhone

Przed przystąpieniem do naprawy, Twój iPhone zostanie sprawdzony pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę kondycji iPhone i umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.

Zbita szybka
iPhone 

Na ekranie Twojego iPhone pojawiły się pęknięcia lub pajęczynka? Dotyk na całej powierzchni działa prawidłowo? Wyświetlacz nie posiada przebarwień, a widoczny obraz jest bez zastrzeżeń?

 

W takiej sytuacji nie ma konieczności wymiany całego ekranu z wyświetlaczem i do przywrócenia idealnego wyglądu wystarczy wymiana samej szybki iPhone z zachowaniem oryginalnego wyświetlacza. Takie rozwiązanie gwarantuje niezmienioną jakość wyświetlanego obrazu oraz reakcji na dotyk. Dodatkowo przy wykorzystaniu szybki takiej samej grubości, masz pewność, że ekran w Twoim iPhone będzie równie wytrzymały jak przed upadkiem. W celu zwiększenia ochrony przed ponownym uszkodzeniem, przy każdej wymianie szybki, otrzymujesz bezpłatne szkło hartowane*

*W zależności od dostępności do danego modelu.

Zbita szybka to jeden z najczęstszych efektów upadku lub uderzenia urządzenia. W przypadku zauważenia pęknięć na ekranie iPhone, nie należy zwlekać z naprawą, ze względu na osłabienie konstrukcji i zwiększoną podatność na pogłębienie uszkodzenia. Dalsze użytkowanie może doprowadzić do uszkodzenia wyświetlacza i w takich przypadkach wymiana samej szybki nie jest już możliwa. Również w sytuacji, gdy na ekranie obraz wyświetlany jest prawidłowo, ale występują problemy z reakcją na dotyk, konieczna jest wymiana całego ekranu i nie ma możliwości wymiany uszkodzonej szybki.

Wymiana szybki iPhone

Sprawdzimy poprawność działania wyświetlacza który odpowiada nie tylko za widziany obraz, ale również za funkcję dotyku. Prawidłowa reakcja na dotyk oraz prawidłowe wyświetlanie obrazu, kwalifikuje ekran do wymiany uszkodzonej szybki.

 

Podczas naprawy zachowujemy oryginalny wyświetlacz, co daje gwarancję, że po wymianie zbitej szybki, Twój iPhone zachowa fabryczną jakość i komfort użytkowania.

Dlaczego warto wymienić uszkodzoną szybkę iPhone'a w FixMe
Serwis Apple Łódź?

  • 12 Miesięcy Gwarancji.

  • Zachowujesz fabryczną jakość.

  • Dane na urządzeniu zostaną zachowane.

  • Przycisk Home, nie będzie zapadnięty oraz nie będzie wystawał ponad szybkę.

  • Podczas wymiany szybki, zostanie wymieniona maskownica górnego głośnika. Jeśli pojawiały się problemy ze słyszeniem rozmówcy podczas połączeń, to po wymianie pękniętej szybki, wszystko wróci do normy.

  • Dokładnie wyczyścimy wnętrze iPhone.

  • Od modelu iPhone 6s wzwyż, wymienimy uszczelkę pod ekranem na nową.

  • Otrzymasz bezpłatne szkło hartowane (zależy od dostępności)

  • Po wyczyszczeniu urządzenia z zewnątrz i przygotowaniu do wydania, poinformujemy Cię o możliwości odbioru.

Realizacja gwarancji

Jeśli po naprawie urządzenia Apple, pojawiło się nieoczekiwane działanie funkcji lub podzespołów, wystarczy, że się z nami skontaktujesz. Zamówimy dla Ciebie bezpłatną usługę kurierską po odbiór urządzenia (iPhone, iPad lub MacBook) lub możesz je dostarczyć osobiście do jednego z naszych salonów serwisowych. Nie musisz posiadać, żadnego dokumentu potwierdzającego naprawę, rachunku lub faktury, ponieważ całą historię serwisową posiadamy w naszym systemie, wraz z informacją o czasie trwania gwarancji. Wszystkie zgłoszenia realizujemy w maksymalnie szybkim, możliwym terminie. Najczęściej urządzenie zostaje wysłane lub jest gotowe do odbioru w dniu dostarczenia.

W sytuacji gdy problem nie jest związany bezpośrednio z wykonaną naprawą lub nie masz pewności czy podlega gwarancji, koniecznie się z nami skontaktuj, to nic nie kosztuje, a pozwoli rozwiać Twoje wątpliwości.

 

Nie czekaj do ostatniej chwili. W sytuacji gdy nie możesz się do nas zgłosić osobiście, kurier nie będzie mógł odebrać od Ciebie urządzenia lub z jakiejkolwiek innej przyczyny nie możesz się w danej chwili rozstać z urządzeniem, zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail. Ustalimy dogodny dla Ciebie termin, w którym będziemy mogli zrealizować weryfikację, nawet jeśli wypadnie już po okresie gwarancji.

bottom of page